Preskoči na glavno vsebino
29.5.2018 Torek
 Zjutraj smo se prebudili v dezevno jutro. Midva z Gregorjem sva odšla z kolesi proti železniški postaji, Tadej pa peš proti šoli. Tadej je delo nadaljeval tam kjer je ostal prejšnji dan in Gregor prav tako. Jaz pa sem imel še nekaj malega za dokončati od prejšnjega dne in ko sem zaključil sem dobil že novo nalogo in sicer izdelati plan vzdrževanja treh strojev. Ker je čas hitro tekel se je približevala tudi ura odhoda. Tako sva z Gregorjem odšla na vlak in v mesto. Tam sva se ustavila še v gostilni na pijači dveh in nato odšla v stanovanje. V stanovanju smo se skupaj z Tadejem pogovorili kaj je delal vsak nato pogledali še film in odšli na nočni počitek.
vsakodnevna pot z vlakom do sluzbe


                                                                                nacrt kosa
moje delo

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14.6.2018 četrtek  Kot vsak dan ista zgodba. Zjutraj smo odšli v sluzbo. Tadej je cel dan vadil varjenje Mig mag. Gregor je danes dopolnil svojo predstavitev, ko jo je koncal mu je mentor dal novo nalogo poiskati je moral nove meritve na shemi in jih oznaciti. Nato sta skupaj  pregledala  katere so drugacne ter jih izpisati v excel obliki. Jaz pa sem dobil novo nalogo in sicer sem bil v merilnici kjer sem moral posameznemu kosu izmeriti globino luknje in to sem počel vseh 8ur. Po koncani službi sva z Gregorjem odšla na vlak in proti stanovanju vmes sva se ustavila v trgovini nato pa odsla v stanovanje. Tam smo si pripravili vecerjo. Po vecerji smo se malo ucili nato pa odsli spat.
12.6.2018 torek Zjutraj je potekalo kakor vsak dan. Vsi trije smo odkorakali v službo.Tadej je dopoldne varil z elektrodo. Popoldne pa je raztavljal mlinček za plastiko, ki so ga izdelali učenci na šoli ampak potrebuje modifikacije. Gregor je delal v excelu in spoznaval njihov program, zraven pa je naredil se dnevnik za šolo. Jaz sem nadaljeval na tistem kjer sm včeraj ostal. Po službi sva odsla na vlak do mesta sproti odsla v trgovino nato pa na pijaco in v stanovanje. Tam smo si skuhali vecerjo malo klepetali nato pa odšli spat.
11.6.2018 ponedeljek Zjutraj smo se malo tezje saj smo bili še od včeraj malo zmatrani. Tako da smo si najprej naredili zajtrk nato pa odšli v službo.Tadej je delal na rezkarju saj je imel še polno za naredit tako da je to počel cel dan. Na koncu službe mu je le ratalo zaključit delo.Gregor je delal novo predstavitev in analizacijo izdelkov, moral je vnesti slike ki jih je posnel, grafe in rezultate merjenja. Potem je odsel do montaze kjer so mu predstavili delo sekalnega stroja. Ko si je stroj podrobno ogledal ga je moral nato še natancno opisati. Jaz pa sem nadaljeval z delom in zaključil. Nato pa sem takoj začel pisati postopke vzdrževanja še za drugi stroj. Ko smo se vsi trije dobili v stanovanju je bila prva stvar vecerja saj smo bili vsi trije pošteno lačni. Po večerji sva se z gregorjem malo učila za šolo saj imava se nekaj neporavnanih racunov. Ker je bila ura že veliko smo odšli spat.