Preskoči na glavno vsebino
1.6.2018 Težko dočakan petek
 Ker sva se z Gregorjem prejšnji dan z mentorjema dogovorila da prideva prej v službo in sva tudi šla. Tadej pa je šel kot ponavadi.Tadej je zaradi napake v komunikaciji z mentorjem moral na novo narisati omaro za odpadne kose pločevine. Napisal je še seznam materialov za omaro ter voziček. Gregor je imel danes posebno nalogo. Odšel je po svoje izdelke ki  jih je dal narediti. Nove dimenzije je najprej moral preveriti na odvzetih kosih ce so pravilne. Nato je preveril visino lukenj z posebnim orodjem in pregledati tudi njihove tolerance ce so v meji kot so predpisane. Nato  je z pomicnim merilom preveril notranje in zunanje premere lukenj ce so v pravih tolerancah. Vse izmerjene dimenzije si je moral izapisati, ter izlociti nepravilne kose. Jaz pa sem nadaljeval na včerajšnji nalogi. Ker pa sem hitro zaključil je mentor pogledal moje delo in se mu je zdelo zelo dobro napisano tako da je takoj natisnil in dal na stroj kateremu pripada. Ker sem use končal kar mi je dal za naredit sem bil tudi prej konec zato sem si malo bolj podrobno ogledal celo proizvodnjo in spoznal še kakšnega delavca več. Nato sem počakal še Ggregorja in nato sva odšla počasi na vlak. Vlak je bil zelo točen kot ponavadi tako da sva z voznim redom vlakov zelo zadovolna saj nimajo toliko zamud kot pri nas in so tudi malo bolj udobni. Ko sva prišla v mesto sva se ustavila na pijči in potem počasi krenila proti stanovanju. Tam sva si najprej malo odahnila. Nato je prišel Tadej. Malo smo poklepetali o današnjem dogajanju v službah. Ker je bil čas za večerjo smo si jo tudi pripravili. Ker pa v stanovanju ni wifi-ja sva zvecer z Gregorjem odšla v mesto v gostilno na pijačo in seveda zraven sem napisal še blog. Ker se je lokal počasi zapiral sva odšla domov in se odpravila spat.
                                                          Tadejevo delo: izbira materiala
                                           Tedejevo delo:risanje omare za odvecne kose
                                                           Gregorjevo delo: merjenje lukenj

Gregorjevo delo:izpisovanje mer

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14.6.2018 četrtek  Kot vsak dan ista zgodba. Zjutraj smo odšli v sluzbo. Tadej je cel dan vadil varjenje Mig mag. Gregor je danes dopolnil svojo predstavitev, ko jo je koncal mu je mentor dal novo nalogo poiskati je moral nove meritve na shemi in jih oznaciti. Nato sta skupaj  pregledala  katere so drugacne ter jih izpisati v excel obliki. Jaz pa sem dobil novo nalogo in sicer sem bil v merilnici kjer sem moral posameznemu kosu izmeriti globino luknje in to sem počel vseh 8ur. Po koncani službi sva z Gregorjem odšla na vlak in proti stanovanju vmes sva se ustavila v trgovini nato pa odsla v stanovanje. Tam smo si pripravili vecerjo. Po vecerji smo se malo ucili nato pa odsli spat.
12.6.2018 torek Zjutraj je potekalo kakor vsak dan. Vsi trije smo odkorakali v službo.Tadej je dopoldne varil z elektrodo. Popoldne pa je raztavljal mlinček za plastiko, ki so ga izdelali učenci na šoli ampak potrebuje modifikacije. Gregor je delal v excelu in spoznaval njihov program, zraven pa je naredil se dnevnik za šolo. Jaz sem nadaljeval na tistem kjer sm včeraj ostal. Po službi sva odsla na vlak do mesta sproti odsla v trgovino nato pa na pijaco in v stanovanje. Tam smo si skuhali vecerjo malo klepetali nato pa odšli spat.
11.6.2018 ponedeljek Zjutraj smo se malo tezje saj smo bili še od včeraj malo zmatrani. Tako da smo si najprej naredili zajtrk nato pa odšli v službo.Tadej je delal na rezkarju saj je imel še polno za naredit tako da je to počel cel dan. Na koncu službe mu je le ratalo zaključit delo.Gregor je delal novo predstavitev in analizacijo izdelkov, moral je vnesti slike ki jih je posnel, grafe in rezultate merjenja. Potem je odsel do montaze kjer so mu predstavili delo sekalnega stroja. Ko si je stroj podrobno ogledal ga je moral nato še natancno opisati. Jaz pa sem nadaljeval z delom in zaključil. Nato pa sem takoj začel pisati postopke vzdrževanja še za drugi stroj. Ko smo se vsi trije dobili v stanovanju je bila prva stvar vecerja saj smo bili vsi trije pošteno lačni. Po večerji sva se z gregorjem malo učila za šolo saj imava se nekaj neporavnanih racunov. Ker je bila ura že veliko smo odšli spat.