Preskoči na glavno vsebino
8.6.2018 petek
 Po dolgem casu smo se vendarle prebudili v prekrasno soncno jutro vendar je bilo malo mrzlo. Ker pa smo vedeli da gremo popoldne po sluzbi v Barcelono smo lahkih nog odsli v sluzbo. Tadej je cel dan prezivel na rezkalnem stroju. Imel je polne roke dela. Gregor je delal v programu excel poleg tega programa pa se z enim drugim v katerem je vnasal oznake orodij katera potrebujemo za delo. To je pocel vse do konca sluzbe. Jaz pa sem imel podobno nalogo kot vceraj opazovati stroj  ter pisati katere napake so se zgodile vendar za drugi stroj. Vsi trije pa smo zakljucili prej z delom kot ponavadi saj smo popoldne odsli v Barcelono. Z gregorjem sva ravno ujela prvi vlaka do nasega mesta tam je cakal ze Tadej. Midva sva se na hitro zmetala stvari v nahrbtnika in smo krenili proti zelezniski postaji na vlak. V Barceloni smo se nato pes odpravili do hostela. Na recepciji smo prevzeli kljuce, nato pa smo odsli v bar zraven kjer smo smo odsli na pijaco saj smo bili zelo zejni. Nato smo se pocasi odpravili v sobo. Ko pa smo stopili v sobo smo spoznali  da nebomo sami ampak z tremi puncami. Ker pa nismo zdrazli da bi se samo gledali z njimi smo se zaceli pogovarjati. Tako smo ugotovili da ena prihaja iz Chila drugi dve pa iz Amerike. Bile so zelo prijazne in hitro smo se zastopili. Malo smo se pogovarjali tudi o nocnem zivljenju. Tako da smo ugotovili da Tadej nebo moral iti z nama ker se ni polnoleten,zato je zal on ostal v hostlu. Midva sva se hitro odpravila z taksijem do obale kjer je veliko nocnih klubov. Ko pa sva se sprehajala se malo ob plazi naju je edn nagovoril povedal kje so kaksni dobri klubi in seveda povabil naju je tudi v njihov lokal. Tam sva tudi dobila zapestnico za brezplacne vstope v kateri koli klub v Barceloni.. V klubu sva spoznala tudi nekaj ljudi razlicnih narodnosti.Ker je zabava traja dolgo sva tudi midva vztrajala tako sva se v hostel vrnila ko je zunaj ze zacelo pripekati sonce. Kos sva prisla v sobo sva samo popadala vsak v svojo posteljo in zaspala.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

14.6.2018 četrtek  Kot vsak dan ista zgodba. Zjutraj smo odšli v sluzbo. Tadej je cel dan vadil varjenje Mig mag. Gregor je danes dopolnil svojo predstavitev, ko jo je koncal mu je mentor dal novo nalogo poiskati je moral nove meritve na shemi in jih oznaciti. Nato sta skupaj  pregledala  katere so drugacne ter jih izpisati v excel obliki. Jaz pa sem dobil novo nalogo in sicer sem bil v merilnici kjer sem moral posameznemu kosu izmeriti globino luknje in to sem počel vseh 8ur. Po koncani službi sva z Gregorjem odšla na vlak in proti stanovanju vmes sva se ustavila v trgovini nato pa odsla v stanovanje. Tam smo si pripravili vecerjo. Po vecerji smo se malo ucili nato pa odsli spat.
12.6.2018 torek Zjutraj je potekalo kakor vsak dan. Vsi trije smo odkorakali v službo.Tadej je dopoldne varil z elektrodo. Popoldne pa je raztavljal mlinček za plastiko, ki so ga izdelali učenci na šoli ampak potrebuje modifikacije. Gregor je delal v excelu in spoznaval njihov program, zraven pa je naredil se dnevnik za šolo. Jaz sem nadaljeval na tistem kjer sm včeraj ostal. Po službi sva odsla na vlak do mesta sproti odsla v trgovino nato pa na pijaco in v stanovanje. Tam smo si skuhali vecerjo malo klepetali nato pa odšli spat.
11.6.2018 ponedeljek Zjutraj smo se malo tezje saj smo bili še od včeraj malo zmatrani. Tako da smo si najprej naredili zajtrk nato pa odšli v službo.Tadej je delal na rezkarju saj je imel še polno za naredit tako da je to počel cel dan. Na koncu službe mu je le ratalo zaključit delo.Gregor je delal novo predstavitev in analizacijo izdelkov, moral je vnesti slike ki jih je posnel, grafe in rezultate merjenja. Potem je odsel do montaze kjer so mu predstavili delo sekalnega stroja. Ko si je stroj podrobno ogledal ga je moral nato še natancno opisati. Jaz pa sem nadaljeval z delom in zaključil. Nato pa sem takoj začel pisati postopke vzdrževanja še za drugi stroj. Ko smo se vsi trije dobili v stanovanju je bila prva stvar vecerja saj smo bili vsi trije pošteno lačni. Po večerji sva se z gregorjem malo učila za šolo saj imava se nekaj neporavnanih racunov. Ker je bila ura že veliko smo odšli spat.